back to business

hej hej
Efter ett alldelles för kort lov då jag varit alldeles för lat för att uppdatera här och alldeles för lat för att plugga till kemiprovet som kommer emorn. Och måste bara tala om för alla ickenaturare hur otroligt skönt det är att komma tillbaka till skolan och börja med att ha två prov, ett i kemi och ett i tyska,  +nationella + att man ligger efter i matte efter två lektioner vilket bara det är en bragd bara det och en uppgift i engelska. Ska försöka sluta klaga.....
Haft ett bra lov allafall. Spenderades mest uppe i kexed med min lillla prickis och sedan hem på onsdag och var med fredrik till på lördag då jag åkte upp dit igen. Han däremellan vara och bowla med anna, erik och fredrik och tro det eller ej men jag kom tvåa och gjorde faktist minst tre strikar. Det ni!

Så anna är du nöjd nu?:P
Nu ska jag fortsätta med mitt tragiska liv och plugga vidare. Hoppas på ett mirakel och att jag får vinterkräksjukan eller nått över natten men det lär ju inte hända.....

min lilla plupp kanin pricken i snön^^


Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallÅ! jag fick ju inte mina poääng för min sista strike! och då var jag bara 7 poäng efter dig! :O

2009-04-20 @ 21:17:24
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0