fail igen!

Har kommit hem nu från dragons matchen. Stått och skrikit hejaramser först före ute i entren för att sedan fortsätta i hallen då Solna hade bollen. Gick jätte bra - dragons vann med tio poäng! Nu kommer failen. Alla spelare var på väg ut och vad gör jag? JOO jag går rakt in i en dragons spelares HÖFT! Joo det är sant. Sedan fick jag nackspärr då jag skulle be om ursäkt^^ Han skrattade dock bara åt mig, klappade mig på huvudet och gick. Inte nog med att man går in i någons höft utan man blir klappad på  huvet också! Helt sjukt vad lång han var men det hade man kankse kunnat räkna ut^^
Men vad gör man inte för att bli kändis^^

Nu äre antagligen sängen som väntar och emorn äre träning kl 10.00!?! usch vad tidigt och det är dessutom en två timmar lång träning! usch och fy och blä! Men emelie jag tänker "beach" eller hur var det?`

Gossinassi:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja nu vet du hur det känns att bli klappad på huvudet..;) Btw, hur faan missar man en hel basketspelare?!?

2009-04-24 @ 22:40:30
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0