heja pappa!

för en gångs skull tänker jag vara snäll med min far! Jag har haft en tyst protes dom senaste veckorna så jag har inte åkt hit på ett tag men nu så tog jag upp några grejor och pratade med honom. Här i h-sand har jag fått den gamla gilllestugan till rum nämligen och det var tänkt att det skulle byggas en vägg mitt i ungefär. Men det hände aldrig. SÅ nu sitter det bara ett draperi där väggen ska stå. på andra sidan skynket står även en frys som är väldigt irriterande. Den drar igång en fläkt varje halvtimme ungefär som surrar på. Inte kul! Dessutom har mitt rum blivit någon sort av soptipp verkar det som. Jag har fått en gammal soffa och en gammal tv bänk samt en tv som inte funkar.....
men nu fick jag alltså ett utbrott på min stackars pappa så nu kommer väggen om två veckor, alla saker ska bort och han har precis flyttat frysen upp till garaget! Wiii GO pappsen!

Senaste två dagarna har inte hänt så mycket.... Disskutioner och skit i onsdags hela dagen sedan scouter då vi gjorde en tårta för 21 pers och vi var 8 st! men den tog slut och gott var det! små kycklingar i marsipan hade vi gjort till dekoration osså..... Sedan drog jag till fredrik och sussade kom hem dagen efter och åkte till h-sand med hannah. Käkade på sub och gjorde en rajd på stan! Jag köpte ett par skor och snowboard skor! GO mig! dessutom var det på rea så där gjorde man ju ett kap! Sedan var vi väldigt duktig och gick faktist hem med en avstickare till hannahs jobb och sålde strumpor. Så nu är jag på godväg att få åka till schwiez OCH till italien utan att betala själv (a) Gud vad bortskämd man verkar!

Nu ska jag återgå till min fritids sysselsättning här - bygga puzzel!
solong people!
trevlig påsk btw!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du borde sälja lite åt mig också! I födelsedagspresent..;)

2009-04-10 @ 22:40:07
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu tyckerjag att här börjar lukta lite dött!

2009-04-20 @ 18:07:18
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0