hopsansa!

tjaaa vad hade vi alla panik för egentligen? Provet var faktist inte så svårt tycker jag! Jag klarade av alla uppgifter och emelie med efter lite viskande mitt under provet när Linda gick XD Fy på oss så får man egentligen inte göra men vi är ju tonåringar så vad bryr vi oss om det? >.< sitter nu hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra för det är typ två timmar extra ledighet jag inte räknat med. Funderar på att baka och sedan äre tebaxs till pluggande inför prov. Denna gång blir det total fail då jag inte har anna att kolla på......

Men nu ska jag ta och leta genom skåpen för att se om det går att göra amerikanska cookies :D
Herrå


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill haaaaaa!

2009-04-21 @ 14:27:06
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: anna

Vad hade det gjort om jag slagit erik då ? ^^ det hade ju varit mer än roligt!

2009-04-21 @ 14:31:28
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0