Rummet med stort R!

siiter här i mitt tjusiga rum^^. Det är bara så vackert just nu! Det är nästan alldeles fyrkantigt. På ena väggen sitter ett fönster. till höger om fönstret är det ett röd och vit rutigt draperi. Bakom finns en dörr som leder ut. Väggen mitt emot fösntret är nybyggd och består av gips skivor, i väggen finns en liten dörr. På dörren hänger det en stor spegel^^ fast mitt på spegeln ungefär i ögonhöjd är det en stor spricka tvärs över! (lite typiskt >.<) på vänster sida om fönstret är min säng. Väggarna består av betong och är rödmålade, över sitter en tapet väv så att det röda lyser igenom lite^^ Det är så fint eller hur?

Neee, jag håller med det är inte snyggt! men när jag är klar ska det vara snyggt allafall. Väggarna ska bli vita med en svart fondvägg. Bort med der rutiga draperiet och in med ett färgat så jag slipper se den gröna dörren^^ in med en vit korgstol och ett tillhörande bord en hylla ska upp och sedan ska ett nattis bord/byrå köpas. sedan ska mina samlade verk under åren upp på väggarna som tavlor.... nya gardiner ska inhandlas osså istället för de lila blommiga... fast dom är ganska söta :D men det är en snygg färgkombination här inne just nu allafall. 

Aja nu ska jag fortsätta måla på min lilla enhörning. Den håller på att bli jätte fin. Hela han är nu på papperet och jag lyckades få honom jätte lik orginalet. Lite stolt blev man ju^^ 
Herrå syns alla barn :D 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå?!?! spackla med dig!

2009-04-26 @ 16:07:33
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0