Suck!

Jag kommer få världens träningsvärk emorn! Har precis kommit hem från första barmarks träningen för i år. Vilket betyder styrka/kondition/teknik och balans + dans! Två styrka/kondition, två teknik och balans och ett dans pass i veckan är det nu upplagt. Dock upplagt på tre dar  bara så det blir dubbelpass.... Yummi! preics vad en otränad individ vill ha! Kan nu konstatera efter ett fys test på armar, axlar, bröst, mage och ben att mina ben är väldigt otränade! helt oroligt att man inte är starkare i benen än man är. Betyder mer löpträning och sådant för mig alltså. suck.

Men nu måste jag ta en dusch. Och läsa igenom engelska för att få lite stödord. Kankse bäst att börja med det idag så jag inte behöver göra allt emorn..... 
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0