jag har varit som en bäbis^^

Ni vet ju vad man säger om bäbisar eller hur. Att de skricker, äter och skiter :D Och sover brukar man lägga till lite ironiskt på slutet. Idag har jag varit nästan som en bäbis. Jag har inte skrikit dock.... Fast jag har gjort om det lite. Lite emma stile^^ 

- Jag har sovit, ätit och tränat. Konstant! - upp vid halv 11, bussen till gärde halv tolv, träning mellan 12 och 13. Hemm och skottade lite. In och fixade lunch klockan nu 14. Hämtning 15 och sedan begav vi oss ut till timrå för en timmes dööö jobbig fys på isen. Sedan dans på gärde..... Hem och middag nu kl 19. 

Jag är helt DÖD - Gonatt!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Skricker ? Erik undrar om du verkligen har mvg i svenska ?

2009-12-28 @ 20:31:07
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0