min underbara skattkista!

Jag hade Fysikprov idag. Jag och anna satt i olika delar av klassrummet - inte kul! Inget moraliskt stöd eller nånting! Det var sex st uppgifter på provet. Det gick bra, jaa faktist hyfsat bra ända ner till fyran. Då kom det en skituppgift som jag tror jag löste tillslut. Sedan kom mardrömmen. En skattkista som står på botten och sedan ska man lyfta den. Inte svårt att räkna ut egentligen om man funderar lite så här i efterhand men då!

Säger bara en sak. Jisses vilken fin skattkista det blev! Det finns fiskar, sjöhästar, sjästjärnor, sjögräs, sand, vågor, jaa och en skattkista. Jag borde allvarligt talat få stilpoäng för ritningen! Men jag löste bara uppgiften till hälften. Men aja.

Hoppade sedan till upggift 6. Där vare en jävla ballong. Där vet jag inte vad jag höll på med men vi säger så här. Ballongen är jätte fin! den är rutig i olika svarta nyanser, korgen har olika mönster och det finns till och med en brännare! Det ni! Sen ska vi inte prata om hur mycket jag löste på den uppgiften^^

Nu ska Emma mysa med fredrik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0