Svammell!

Tjaa om vi säger så här naturkunskaps provet vart väldigt svamligt. Jag är bäst på att svamla om saker jag egentligen inte vet ett dugg om. Sista frågorna var typ:
Vad har det ekonomiska perspektivet lokalt och globalt? 
varför verkar miljömåplet ingen övergödning vara svårt att uppfylla?
Om vi säger så här: Jag har inte en aning om vad jag skrev och varför. Men allefall Danne älskade när jag svamlade på vibacke och kischtej har ju satt bra betyg på mina andra svammel prov men det här tar nog priset XD

Nu har vi även haft hjärt och lung räddning på gympan^^ Kan inte nå mer för de XD lr joo visst kan jag men skulle nån ligga avsvimmad på stan skulle jag springa runt ochj va hysterisk inte gå fram och börja med hjärt och lungräddning!
Nee usch vi ber en bön för att det aldrig ska hända! Stackars människa i såna fall som skulle behöva räddas av mig! Jag skulle lyckas knäcka alla revbena och de skulle i sin tur punktera en lunga lr nåt! Det vore precis in stil! Men nu ska jag dra och handla med Mommie! Det ska bli fondue ikväll till middag och det bör inhandlas godis! Och definitivt en trocadero till mig!  

Är dessutom lite stolt över mina gröna fingrar för tillfället. Under denna vinter har jag dödat två kaktusar! Jaa faktist sant men nu i förra veckan fick jag en ny blomma av mormor och nu har den börjat blomma! De ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0