batteriet har stannat

ehh... jaa.... Satt på skolan idag till halv fyra då Anna kom.... Vi missförstod varandra lite så vi fick ta kvart i fyra bussen till Alnö. Väl här hemma så lagade vi mat och sedan drog vi till statoil för att köpa kexchoklad till Anna. Hon är tydligen beroende! Inte  bra :P På statiol mötte vi louise och markus och drog vidare mot scoutgården. Det vart ännu ett väldigt flummigt möte då Henke ringde vid fem och sa att han hade lite svårt att hinna hit eftersom han var i stockholm. Så det vart väl minimalt planerat och mycket prat och spel. Dom dumma komentarerna stod förvånandsvärt jag för ;)
När vi flummat klart så spatserade jag o Lousie hem med munnen full av marie kex :D
Nu ska jag flumma lite här hemma innan jag ska sova...
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0