fail!

verkligen stor fail igår på kemi förhöret men men.... blandar man ihop allt så går det ju ganska dåligt ;)
Fail nu på morgonen osså då plogbilen hade varit framme och plogat en stor snöhög där jag brukar springa till bussen. Jag insåg att jag stod på en två meter hög snövall och jag såg bussen komma så jag hopp gled ner och hann precis fram till busshållplatsen! Go mmig där känner jag XD
Fail när jag kom till skolan och startade datorn! Den stängde av virusskyddet och började dampa i största allmännhet! Jag fattade ingeting och tillslut fixade tim det åt mig. Så nu funkar den igen :D
Nu ska jag sitta och vara nervös ett tag för kischtej sa att vi skulle få tillbaka proven idag :S
Nu kom han :S Shit vad nervös jag är!!! Vill inte veta!

scouter ikväll! Vi ska jobba på tullgatan typ... undrar bara hur jag hittar dit....Med hjälp av anna såklart XD
ahh nu får jag mitt prov :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0