here I go again!

Sitter nu här i Umeå på ett hotel rum i teg.... Ett ganska vanligt hotell rum med två sängar till lillan och mig. Det braiga med hotellet är dock att det är fritt internet! Woho jag har blivit sååå beroende! Dessutom är det gratis och nära till ishallen! Lillan ska tävla emorn vid tio så lycka till till henne! Bilresan var väl inte så lyckad var skit trågikt jag höll på att få migrän och hur jag än funderade så kom jag inte på någon saga! Migrän anfallet gjorde att jag inte kunde läsa på kemin heller.... ingen bra början på helgen könner jag!

Men nu äre let's dance, Risen eller choklad och coca cola för hela slanten!
Lycka till emorn Agnes! Jag vill se ett vinnar åk emorn nu så att det blir plankstek till middag!
Hare gött


Kommentarer
Postat av: Anna

HEJA ANGES! men när åker du då ?

2009-02-06 @ 21:02:39
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0