hyperaktivt

vaknade imorse med världens träningsvärk sen gårdagen.... Men det är skönt med träningsvärk och blåmärken! Hela dagen har jag varit så aktiv känner jag... Suttit, legat och suttit lite till.... alltså suttit vid matbordet suttit vid datorn och legat o läst. Roligare kan man ju hade med med tanke på att jag har matte prv på onsdag borde jag väl kanske plugga men det orkar jag inte så då har  dessa tråkmomen varit roligare!
Nu har Jontan och Agnes kommit hem. Det märks om man säger så. Just nu dunkar Jonatan skit dålig musik! Och Agnes springer runt här och tycker jag är världens idol så hon är lite som en hund faktist! men men smällar man får ta....

Nu ska jag dryga vidare med en ny aktivitet tänkte jag tills jag åker hem. nämligen mitt pussel som aldrig verkar bli klart eftersom alla andra förstör det hela tiden! Jag vet inte hur många gånger det har sprakats sönder av ouppmärksamma individer! Blir bara så less på dom faktist! Längtar tills dom sätter upp väggen så att jag slipper oljudet och dom hemska tapeterna.

sönsvall here I come! (strax allafall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0