Ingen som vet ingen som vet :P

Tack Anna <3.

Tänkte blogga om väldigt skilda saker just nu bara så ni är förberedda^^

1) Vill ha hajk o sova i min älskade sovsäck med fredrik som element^^ SKulle aldrig överleva ute i skogen utan honom som värmre källa. Jag skulle frysa ihjäl!  Anna jag fattar inte hur du överlever!

2) NÅgon som kan den bästa film repliken "jag vill! jag vill! jag vill!" som passar väldigt bra in på mig just nu känner jag! Jag vill ha hajk! Jag vill ha hajk!... Den som listar ut det får en kalle puling :D

3) att inte bråka med sin pappa är ganska skönt för omväxling skull om ni i intresseklubben vill anteckna ;)

Puss å hej leverpastej!
Lycka till med gissningen nu då:P



Kommentarer
Postat av: anna

tack till mig?

2009-02-20 @ 12:10:19
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0