klubbor!

Vart ingen städning med sofia igår hon behövde åka hem till Johan sa hon. Så hannah stannade med mig osså gick vi hem sen. Förstå att jag nu sitter här på skolan när jag börjar 10. Men det gör inte så mycket för då fick jag åka buss med fredrik och så fick jag en puss innan han gick :D Så när man kom in i uppehållsrummet så satt dom där och käkade klubbor. Så jag sprang upp till skåpen och hämtade min rosa klubba. Tyvärr så är den slut nu... men gott var det!

Nu ska jag börja skriva på min saga.
Solong people! 


Kommentarer
Postat av: anna

lycka till! glöm inte knappen i naveln! Hur gick det med designen igår. ?

2009-02-13 @ 08:45:31
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0