LOV!

Yes! äntligen lov. På börjar resan idag till mormor och morfar för att sedan fortsätta upp till Trillevallen. Där ska vi vara hela veckan och kommer tillbaka på lördag. Just nu sitter jag och letar ljudböcker för att jag inte ska bli så uttråkad emorn. Någon som har något förslag?
Har väl bara kommit fram till bilbo just nu.... känns positivt! Sista packningen är klar tror jag allafall. Ska bara packa ner snowboard skorna så äre klart!
Var in på carlings idag osså för att köpa Petters skiva men dom hade den inte! Emma vart väldigt besviken! hans syster hade tydligen varit och hämtat dem. För dom hade inte blivit sålda! Nee undra på det när han som jobbade där sa så här: "dom har legat här bakom  kassan under en hög med kläder Så vi har inte sålt några!" Jag undrar varför!
Men nu ska jag öva några program här på golvet till ischowen!
hare gött!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men va faan! jag ville ju ha en!

2009-02-27 @ 19:26:31
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0