mest babbel^^

Jaa ni...Efter mattelektionen idag inser amn ju vad man gör på lover - jobbar matte. Har suttit ett tag nu och skrivit på sagan. Inga kommentarer om det tror jag.... Mamma kommer o stör lite nu och då och ska mäta någonting, hon har nämligen börjat med sjöhästs kostymerna nu :D Jag tror dom blir skit snygga! Har letat filmer till lovet idag osså... Någonsom har något förslag på bra filmer som min mormor och morfar också skulle vilja se? Vore väldigt bra :D Jag har bara fixsat tre filmer just nu: Nån jätte gammal som mormor och morfar ville ha. Typ "vi som älskar varandra så mycket" Tror jag satsar på att sticka på min mössa då;) Benjamin buttons otroliga liv och lejonkungen 2 :D sista vart det för att jag insåg att jag inte sett den på år och dar! dessutom är musiken grym ju!

men nu äre snart dags att skapa nya blåmärken.... lr kankse inte om vi ska öva isshow. Vi får hoppas på de XD

Aja herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0