Min tröttis!

hej hopp! Gick till Fredrik igår och myste i soffan. Sen sprang jag och la mig när det vart en skräckfilm på sexan (A) Så han dissade filmen  hihi. Allefall vaknade vid nio av edvin som pep. Han var väl hungrig antar jag. Efter att edvin och jag fått mat så läste jag en bok medans min tröttis till pojkvän låg och sov. Sen ringde mamma och krävde att jag skulle förlja med på syjunta. Okej syjunta var väl att överdriva.  Men vi satt och sydde på dräkterna till ishowen. Det blir grymt snyggt. Jag tillförde mycket genom att göra 2 par vantar och en del av huvet på snoken eller korken. Ni vet ålarna i Lilla sjöjungfrun ;) Men nu är ju dräkten klar så mamma är nöjd allefall :P

Ska på träning vid 6. Ska lära mig nått program.... Sen har mamma kommit på att jag ska köra hem efter de. Så vi får väl se om jag övrlever denna dag. Nu ska jag gå och hjälpa till med maten innan jag hungrar ihjäl.
Herrå

Kommentarer
Postat av: Anna

Men jo! Vi ska se den filmen! Men vi kan ju dissa de två!

2009-02-22 @ 19:19:43
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0