mina knän!

ser ut som jag vet inte vad! dom är röda, svart blå lila, gröna och gula. Det skulle kunna vara en regnbåge, lr nästa allefall! Jag behöver väl inte nämna hur det går på träningarna just nu.... :/ Alla har något emot mina enkel hopp så jag får bara hoppa dubbel vilket gör att jag bara vurpar. Jag är ju runt två varv men tror ni jag står?? Nepp! Det skulle ju inte als göra lika ont! Ont i rumpan har jag osså. På sitt bena där jag ramlade igår. För att inte tala om armbågarna! Men nog klagat på blåmärkena....

Just nu sitter jag o jag och å pluggar biologi. okey då bara lite, nästan inte alls om jag ska vara ärlig.... orkar inte..... Men jajaj... Ikväll äre väl hårdpluggning och träning som gäller.
solong!

Kommentarer
Postat av: Anna

Dum sport de där, om ni tycker jag ska sluta spela fotboll...

2009-02-16 @ 18:33:51
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0