mys på gång!

Har ätit middag nu. Var super gott! Anna det är svårt att hålla tummarna när man skriver... men jag ska göra mitt bästa.  Nu ska jag få kladdkaka av min lillsyster. Hon är bara bäst ibland. När jag kom hem idag luktade de sp himla gott! Jag trodde jag skulle dö när hon sa neee den ska jag ha ikväll o du får inte smaka! Fattade efter ett tag att hon bara skoja med mig! ;) Jag är ju lite trög ibland.

Fredrik ska komma med en film osså. En skräckis. Barnhemmet tror jag den hette. Någon som sett den? Jag har det inte så jag blir nog väldigt skrämd ska ni se. Vart skit rädd förra helgen då vi var på bio och det var någon som nös bakom oss! Det var det läskigaste med hela filmen^^ Men nu plinga det på dörrn så jag måste öppna :D
puss!



(ps. Anna mina tummar är blåa :P)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag överlevde! :D

Jag vill också se på skräckfilm....

2009-02-21 @ 00:34:38
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0