schabrakshakaler

Kom hem för bra länge sedan.... Vi bestämde att vi skulle stanna ett tag emorn istället efter vår biologi lektion så det vart inte så mycket längre än vanligt. När jag kom hem hade mamsen varit och köpt uppdateringar till buzz spelet. Hon hade köpt safari alltså frågor om afrikas djur. Så det vart ju självklart nån omgång. Vem tror ni ägde på frågorna då???

förösker just nu att övertala mig själv till att göra någonting vettigt istället för att sitta här med datorn och dryga men tror ni det går nå bra eller? Som svar på frågan kan jag ju säga att det går lika bra för mig att plugga just nu som det gjorde för matilda idag efter matte lektionen när hon skull eskynda sig för att hinna med bussen. Det slutade med att hon låg på govet o skratta i klassrumet och missade bussen! så ungefär så bra går det för mig just nu..... Not good!
men nu ska jag försöka ta mig i nackskinnet o börja jobba lite matte....

så hare gött alla barn som inte behöver plugga!


Kommentarer
Postat av: Anna

typ jag då xD

2009-02-02 @ 17:42:19
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0