shit!!!

slutade tidigt idag - verkligen jätte skönt!!! Jag åkte hem istället för att följa mitt gang till birsta för mamma hade tvingat mig o städat. Så nu är det gjort. Jag har dessutom sktivit en fabel riktigt stolt över mig själv över att jag kom på nått tillslut! Ska snart börja med kemin tror jag... Om inte älsklingen hinner hit före vill säga hihi Då skiter jag i kemin och tar den senare! Jag har precis fått ett mail av Dana där jag fick tillbaka min fina text om sundsvall och vet ni vad??? Hon skrev BRA!!! Hon tyckte jag hade skrivit bra!!! Jag är jätte chockad! Jag har skrivit en text på tyska som är BRA! Det här skulle efa se haha XD Hon hade i för sig ändrat ganska mycket men hon skrev bra! Det här kommer jag leva länge på!!

" BRA" ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0