Snart engelska!

Har haft tyska nu på morgonen. Hade en mysig buss resa och fick en stärkande puss innan jag begav mig mot klassrummet. Vi lullade på lite och lyssnade på en låt som vi sedan översatte. Det vart väldigt rolig översättning kan jag säga: die muskeln auf den Buckeln schupf Schau ich aus wie ein geölter Gugelhupf - när jag spänner muskelerna ser jag ut som en inoljad sockerkaka!
Det ni! det är därför man inte ska vara så vältränad att man har nå muskler att spänna^^
Nu ska jag fortsätta på min analys av en novell på engelskan. Går inte så bra kan jag ju säga. Hatar engelska och vet då inte riktigt varför jag funderar på att läsa engelska C!
Se you later!


Kommentarer
Postat av: Anna

"när jag spänner musklerna ser jag ut som en inoljad sockerkaka"

WTF?!?! xD

2009-02-19 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0