sötsurt!

ehh jaa, har kankse varit lite lat i helgen vad gällande skolarbete.... Har inte börjat på svenska uppgiften, jag har ioch för sig börjat på kemin men.... inte på bildläxan och sitter nu i vildförtvivlan med övingingsprovet i matte som kischtej ska gå igenom emorn. Enda positiva i allt detta självömkande, btw gillar det uttrycket om ni nu inte insett det själv redan ;) ehh vart var jag... jooo Jag tror jag fattar matten! jag kan inte fatta det själv egentligen men jag fattar verkligen vad jag håller på med för en gångs skull^^ haha XD Men allt det kommer ju kischtej ta  efrån mig emorn på lektionen när jag har alla fel på provet så då kommer jag blir helt deprimerad! Och för att inte tala om vad mamma skulle säga om hon fick reda på det... Då skulle man sitta risit till. Ingen träning utan bara sitta o plugga.... Det skulle jag aldrig palla!!!

Men nu ska Enna sova:D
Gossinassi!


Kommentarer
Postat av: Anna

okej gonatt enna :)<3

2009-02-02 @ 15:25:01
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0