sovsäckar <3

Måste bara få skicka en hyllning till sovsäcken! Finns det nått bättre än en sovsäck? Den är alltid där när du behöver den varm och gosig efter ett tag. Det spelar ingen roll om man ligger bredvid en kompis som man kännt sedan fem minuter lr fem år. Det är alltid lika mysigt ändå! Den rymmer minnen från läger,hajker och övernattningar. Skulle aldrig i världen byta bort min sovsäck! Just nu luktar den det bästa som finns på denna jord! enligt mig alltså (A)

Men nog om min älskade sovsäck.... fick riktigt mycket gjort på eftermiddagen faktist.....känner mig ganska duktig^^
skrev fabeln pluggat kemi varit på träning och varit på scoutgården. träningen gick jätte bra. Börjar få igång mig själv igen efter uppehållet förra veckan... hoppen börjar funka och ficksade till och med flera styvken dubbelhopp idag. Och LILLAN klarade axel! woho! Men tro det lr ej men det slutade ju som vanligt att jag gjorde en praktvurpa - väldigt ont i knät och ett skärsår på låret vart det den här gången. Men hur man hoppar för att skära sig själv på låret med skridskon är för mig och alla andra en gåta.... Men det är ju mig vi pratar om så varför är jag inte förvånad?  När jag haltat mig hem så vart jag utskjutsad till scoutgården där jag städat och sofia plockade pinnar. De ni! Hon skulle tydligen ha dom till någon eldfest i helgen....

på tal om helger..... Det är tävling i helgen så jag ska åka till Umeå... varför är allt så utspridd i svergie??? Fatta att dom skjutsar oss för ca 6 minuter!!! Jag åker i 3,5 min och lillan i 2,5 dessutom kommer hon vinna och jag och jag kommer tävla i min klass^^ Men jag slipper ju bli nervös allefall alltid något positivt....
men nu äre hög tid för mattepluggning igen.... Tror ni jag har tränat nå mer sen i tisdags? NEJ! men skit samma....
Nu ska Emma plugga så hare gött 

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar sovsäcken<3 Det är ju som om minnerna är ingrodda i tyget! Hemskt nog måste jag köpa en ny :( en varmare!

2009-02-05 @ 22:51:44
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: MuppA

haha du har de bra du som bara behöver åka till ume... jag ska ju bara till boden....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0