typiskt NV!

Det är bara så typiskt oss känner jag! Skit lite tid för att hinna med saker - Men gör ändå inget på lektionerna! Får stora skälvan inför proven för att sedan komma ut och säga: jaa men det där var ju lätt! Sedan sitter ju mvg:et som en spik i kistan. Eller? nee jag vet faktist inte.... Tror inte det blir nått mvg i matte A fakist.... men skit samma ett starkt vg är det allefall om inte annat! Och det kära vänner är jag faktist nöjd med även om mvg:et skulle sitta som spiken i kistan. Men det betyder att jag måste ha mvg på provet emorn och det tror jag inte på just nu.
Men ändå känns det som jag greppat mycket dom senaste dagarna..... Kan faktist hjälpa mitt gang när dom ringer och frågar! gud vad duktig jag fick känna mig ändå:)

något annat som satt som spiken i kistan var träningen ikväll! Gick jätte bra! Gjorde precis som man skulle och fick till och med till dubbelhoppet XD Nu ska det bara göras på söndag osså så är lyckan total!

Men nu ska jag sova och ladda batterierna inför morgondagen!

gossinassi

Krya på dig älskling! <3

Kommentarer
Postat av: anna

Klart du får mvg! xD Det är ju bara ett faktum att det blir så!

är fredde sjuk? Knäppskalle, han kan ju inte vara sjuk på en onsdag!

2009-02-04 @ 08:48:36
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0