vad, när, hur!

Kunde ha dödat Lisa idag, lr Linda som jag kallade henne på estet timmen idag! Vi skulle ju ha gjort en liten bild. Visst inga problem! Men när hon nu säger nu SKA ni förstora den. chup chup ni har en timme på er! Nee kanske inte ordagrant där men ändå! Jag pallar inte att rita på kommando! Visst kan jag rita men då är det när JAG vill vad JAGvill och hur JAG vill!!! Bra nu har jag sagt detta.

Åkte hem på svenska timmen idag då vi hade eget arbete. Jag gick till bussen och åkte hem med fredrik. Sen så var jag lite social och tog världens omväg hem för att gå ute i kylan med fredrik. Men det var trevligt höll på att ramla fyra fem gånger men men. Nu är man hemma igen hos böckerna.... Och då menar jag skolböcker.... Håller på att plugga till Biologi provet och hade tänkt göra lite på naturkunskaps frågorna osså. Om jag hinner! Sen äre ju torsdag så det är städning senare ikväll med sofia! Wiho!

aja nu ska jag dycka ner i biologiboken ett tag till :D
herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0