den jävla trappen, Quasimodo rygg o dejting med rispåsen^^

Tjoo flöjt allesammans...

Internet funkar igen efter mammas tabbe i går.

 första måndagen i skolan denna termin... avlöpte väldigt ohändelse rikt med flummig tyska flummig engelska o ännu flummigare matte :D jag gick runt med min quasimodo rygg hela dan o såg allmänt dum ut enligt cecilia men men. när man  nu kom hem så där lagom glad för att dan inte var längre för ryggen höll på att dö så det första jag gör när jag ska låsa upp dörren är ju självklart att tappa nycklarna. Men nycklarna kunde ju inte bara hamna på bron som dom hade gjort för alla normala människor utom dom skulle ju självklart ner i springan mellan huset o trappen!!! Åhh snacka spunk man fick! Så jag ner o försökte dra ut trappen för att komma åt nycklarna.... Gick inte å rubba.... Jag ner med en spade i springan för att putta ur nycklarna.... För kort.... Sprang till granen o snodde en sop.... Det funka! Nu med ännu mer ont ryggen efter mina lyft och puttnings försök på den dumma bron! Så nu har jag letat fram den sköna klassikern: rispåsen! Så nu har vi en riktigt härlig dejt framför oss den o jag :D hoppas min rygg mår lite bättre efter det men jag tror inte det blir någon träning för mig idag..... vilket ju skulle behövas i och med att vi faktiskt är fyra anmälda till tävlingen på lördag och jag har nyslipade skridskor... men inte så mycket att göra åt...

men nu sitter jag o pratar med anna i telefon om trevliga saker XD^^
men btw!  jag tävlar på lördag ca 12.40 på gärde för alla som vill komma o kolla på när jag gör bort mig med  

Puss puss

/Emma
 


Kommentarer
Postat av: Anna

och varför är jag inte förvånad? (nycklarna)

2009-01-12 @ 20:13:38
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0