jag har lyckats igen^^

tjoo!
den här gången är det faktiskt inget klantigt hör och häpna mina kära vänner! haha^^
jag har lyckats med en hel massa bra saker idag nämligen^^
jag har lyckats fått godkännt på kemi provet mer än godkännt faktist det var bara ett fel i sista talet dessutom! jag hade inte koll på att det var två atomer i stället för en så det vart fel. men hon såg ju allefall att jag kunde räkna ut talet så jag fick halvrätt på den(!?) annars var det bara massa R i provet. :D (yes emma är så nöjd faktist!) 

efter den grymt berungande skoldagen satt jag typ o sov på bussen o funderade på ingeting när jag insåg.... Du ska av NU! så jag plinga och busschaffören var jätte snäll o tvärstannade! kul prick som körde idag faktist^^
så när jag står på busshållsplasen så fick jag nått infall o tänlte nu ska jag gå på övergångstället för en gångs skull och när jag börjar gå ditåt vem tror ni kommer då? JOO polisen så jag nöjd med mig själv över hur laglig jag var just för tillfället halkar när jag gick över på övergångstället :D men smidig som man är ibland så ramlade jag ju inte allefallXD

så nu sitter jag här i min ensamhet o måste skriva min tyska moj som ska vara klar på torsdag o jag har typ skrivit tre menigar tror jag :S dessutom måste jag rita en stileben osså för det har jag fortfarande inte gjort.....

nu är jag bara jätte nervös över min dumma engelska uppsats. jag lovar att jag kommer få göra om hela uppsatsen även om jag inte kopierat något! dessutom vågar jag inte gå och prata med henne hon är alldeles för konstig för det dessutom vill jag inte se hennes fejs när hon säger skit nöjd med sitt dumma lilla nöjda smile att jag får göra om allt...
men nu ska jag försöka sluta klaga o sätta i gång med min tyska berskrivning om sundsvall. önska mig lycka till för det kan jag verkligen behöva!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0