lite stolt^^

tjoo!
den lilla kinesen(allt enligt björn janzen!) som sitter i elräknaren och räknar hu rmycket el som huset förbrukar hoppade nog in i min hjärna i eftermiddags och började vara lite effektiv! han gjorde nämligen så att jag började skriva på min tyska uppgift så nu ska jag bara skriva lite om sundsvalls omgiving och hitta två bilder kanske så är jag klar. Fatta att jag skrivit nästan två sidor med tyska! och jag fattar vad jag skriver! och dessutom kan det inte vara plagiat den här gången för alla källor på svenska och det blir annan ord följd på tyska! Dana släng dig i väggen XD

har fortfarande inte fått nått svar från dana så jag vet inte hur det gått med min engelska uppsats.... och inte börjat på min fina stileben men det tänkte jag göra nu tror jag så hjärnan får vila lite efter all tyska....

hare göttt
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara en fråga ? vad hade kinesen med tyskan att göra ? xD

2009-01-27 @ 21:58:11
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Btw heter han väl Biörn ;)`?

2009-01-27 @ 22:03:41
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0