morning!

tjooo!
gud va skönt det var o sova idag! sov som en stock.... enda jag sakna var en arm att sova på och nån att kramas med.... missade ju bussresan idag med älsklingen osså.... men lite får man ju offra för en lång sovmorogn.....
klev väl upp vid tio åt frukost med mamma medans vi spelade buzz. jag vann!!! bara det var ju en prestation kan man tycka XD nu ska jag väl skriva lite på min tyska grej om sundsvall innan jag ska in till skolan till estet lektioen. inte så kul för den är i TRE timmar! man hinner ju somna flera gånger om på den tiden! sen efter det så äre svenska till halv fem.... väldigt tur att jag inte började kvart över åtta i dag det skulle jag aldrig ha pallat!
men hare gött nu!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0