Om alla sjöng i kör vore världen bättre!

Har precis kollat klart på kör slaget! go Hanna precis rätt kör som vann tyckte jag o syrran allefall!
Nog om detta. Träningen idag var rolig men extremt jobbig. Trodde jag skulle dö efter en halvtimme ungefär.... Vi körde kondition - tempo ökningar och sånt i en halvtimme!!!! Fatta vad slut man var sen!  Och inte nog med det sen skulle vi börja hoppa osså :S Det enda positiva i kråksången var att jag vart så pass varm att jag fick till en bilman! För er som inte vet vad det är.... Man tar tag i foten vrider sönder armen för att då ha foten vid nacken lr om man är riktigt vig över huvet. Gör skit ont i armen!!! Dessutom ändrade maria massa i mitt program så nu lär jag väl dö på kuppen! Jag kommer inte komma ihåg någonting och defenetivt inte orka! Men det tar vi som det kommer. Förra gången jag glömde bort programet fick jag feedbacken: Bra rörelser till musiken! Det måste ju betyda att jag är bra på att improvisera :D

Efter träningen åkte hannah och jag hem till h-sand... så nu sitter jag i mitt extremt fina rum med roströda tapeter på ena väggen ett rött tygstycke med blommor på andra väggen och istället för en vägg ett vitt och rödrandigt draperi! visst låter det extremt fint? Det är grymt snyggt. Det bästa är att jag har egendörr XD Men nu ska jag se på pirates of Carrabean i brist på annat att göra....
så hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0