smärta är bra..

jaa tydligen enligt kampsports instruktören.... vet inte riktigt jag kanske är lite olika beroende på sammanhanget. Jag har allefall en rad nya blåmärken. Härligt, och Matilda jag har ett jätte blåmärke på låret! Men vad har man vänner till om man inte kan sparka på dom lr? Nja riktigt så illa var det väl inte men men....
nu ska ja gå och hjälpa till med maten. Lasagne blir det idag. Inte för att jag tillför något tror jag men man kan ju alltid försöka ;)
tchüss som efa skulle sagt^^


Kommentarer
Postat av: emelie

Nä men visst, smärta är ju jätteskönt :D jag tror jag ska smärta mig själv varje dag =D hah!

2009-01-30 @ 17:24:03
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0