sovmorgon lr???

tjooo
idag börjad ju dan skit bra :D NOT!!! släpade mig upp i ur sängen med värdens huvudvärk sprang till bussen som jag höll på att missa och allt för att jag inte hade tid att kolla på mitt schema..... för där står det nämligen att jag bara har tyska udda veckor på måndagar men tror ni att jag tänkte på de??? hell NO! så nu sitter man här på skolan och degar men huvudvärken för att man sovit för lite och inte hade tid att titta på schemat... 

men men tävlingen i helgen gick så där.... alla andra tyckte det var jätte bra o tränarna var jätte nöjda... jag är däremot inte så jätte nöjd det var så mycket små missar som jag skulle kunnat klara så lätt!!! osså den dumma vurpan i ett hopp som jag aldrig brukar ramla på!!! åhh vad less jag blev då!!!! men det är sånt som händer kanske.... efter prisutdelningen där som faktist hade tänkt till lite så så kidnappade jag fredrik till h-sand... jag fick honom tilloch med att se notting hill med mig :D fast han tyckte hannah o jag var lite jobbig då vi satt o skratta innan saker hände och när vi sa replikerna innan dom kom ;) men vaddå???? :O det måste man ju få göra ;)

aja nu ska jag väl fördriva tiden lite bättre med plugg inför kemiprovet emorn :S det kan ju gå hur som helst faktsist :S känns inte så jätte bra det här.....
/Emma 

ps. grattis lillan till första platsen!!! den är du verkligen värd!!! <3


Kommentarer
Postat av: anna

Asså du måste ju ha koll på när du INTE ha tyska! Glöm inte mötet på onsdag! och nycklarn!

2009-01-19 @ 10:56:20
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

och grattis agnes! (förmodar att hon vunnit) ;)

2009-01-19 @ 14:08:48
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0