spunk på skolan XD

tjoo....
tror jag inte gjort annat de senaste två dagarna än att plugga till det dumma kemiprovet!!! men nu äre gjort så nu ska man ju bara göra en himla massa annat!!!! hoppas bara att det gick bra nu då så att man slipper göra omprov lr ännu värre komplimentera - muntligt flera veckor senare då man glömt bort allt! :S Spunk på all läxa, men den här veckan just nu äre väl inte så mycket mer än bildläxan och labbraporten som ska in.....
men det är ju verkligen så där bara.... men aja... men måste väl medge att jag var o träna igår osså... vad annars;) det gick hyfsat bra för en gång skull så jag är lite nöjd.... fattar inte riktigt hur dom har tänkt hinna med sig för snart ska vi ju ha isschow o tävligarna är ju inte slut än men men ....

Joo isschowen går av stapeln helgen v11 för alla som vill komma och titta när jag åker runt som sjöhäst, kock och basket spelare de ni!!! blir säker lika grymt som förra året när jag var ängel tihi XD^^ helgen efter far vi till fjälllen med scouterna OCH jag fyller år XD bara nåra veckor kvar haha^^^.

tjoflöjt ! /Emma


Tallrik.gif

jag o romelia som tallrikar med emma som mrs. potts i mitten:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken jäkla blandning!

2009-01-20 @ 20:06:13
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0