stilleben :S

tjooo slutade tidigt idag för lärarna skulle på kurs så vi fick sluta. Måste bara få görja med o klaga.... sp 1 börjar tolv på torsdagar så dom skippade språket o ch var ledig hela dan. sp2 och nv2 fick sluta till lunch. alla på nti fick sluta till lunch men vi i nv1 vi skulle ju självklart ha kort lektion efter lunch då alla andra hade gått hem! snacka öde det var i hela huset! inte ett ljud o där satt man o ritade av en dum potatis! men potatisen blev grymt snygg btw! jag måste ju få mvg i bild för den bildenXD och det slutade ju inte bara där då vi fick gå hem tillslut då utan då får vi hemläxa ossååå!!! så nu måte jag fixa en stilleben oxså.... men det är tur man inte har så mycket annat för sig just nu i läx vägXD annars hade jag dött! men jag har kommit fram till att jag ska försöka rita av några snäckor... får väl se hur det går....

aja nu ska jag väl sätta mig och försöka vara lite krativ eller hur vart det med potatisen egentligen....^^
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

vänta nu? Nv1 fick sluta till lunch först. och sen ha lektion efter..? ^^ Och du, jag har mvg i bild och då har du det också ^^

2009-01-22 @ 17:20:38
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0