Mammas flicka....

jaa för en gångs skull.... Jag har gjort precis som mamma sagt >.< Jag har varit så snäll och rensat  trädgårds landet, gallrat morötterna + att jag rensade tre rabatter! Det du mamma det skulle du ha sett. Synd bara att mamma inte är hemma.... Men hon kommer ju hem snart så hon får se det. Jag har även ringt till min far idag... Dom håller på att grundmåla mina väggar så att jag ska kunna måla dom när jag åker upp till helgen. Wow säger jag bara! Väggarna ska bli gråa och en vägg ska vara blå - bäbis blå >.<  Fast hur mycket av väggarna som man kommer att se vet jag ju inte... Tänkte hänga upp mina samlade verk från bildlektionerna på dessa väggar nämligen.

OJOJJO nu brände riset fast i pannan också! Skit! Det är bara jag som lyckas med sånt känns det som! Jag fick även ett roligt brev idag! Jag som aldrig får post >.< Det var min lön :O Jag har fått lite mer än femtusen för mitt städande på scoutgården :O Trodde inte det skulle bli riktigt så mycket! Men det gör ju inte mig något >.< Nu kallnar maten...

Solong

Kommentarer
Postat av: Anna

Hurru, du vet att det finns som tapeter, fast mkt enklare att stätta upp, för väggarna så man slipper grundmåla?;) Dessutom ger de bättre resultat. Bara tips ^^ haha

2009-07-21 @ 20:08:12
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Anna

Btw, en sak till. Hur kommer det sig att du inte kan stava till Scouting? ^^ Fail Emma FAIL! hahah

2009-07-21 @ 20:09:30
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0