jag vet nått som inte ni vet!

tjoo i värmen!

Sommarjobbet hos henke har nu varat i tre dagar. Målning står på schemat och johan ska ju såklart hjälpa till. Om jag säger så här om det. Det är mycket prat men mindre målning.... Han överröstar till och med radion >.< Men jag har fått lära mig jätte mycket om olika broar. Det finns en jätte STOR i lindköping bara så ni vet. Dessutom så ska man inte äta maskindiskmedel för då ramlar huvudet av! Det ni!

Aaaa såå är det... Skapar mig en fin solbränna allafall. Är ju lite positivt nu när nästa vecka ska spenderas i det regniga Schweiz. Här hemma ska det bli världens värme och där ska det bara regna.... det är ju såå man blir lite ledsen!
Nee nu måste jag ta min värkande hals och fixa  (anna är du nöjd?) lite mat.....
Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Anna

MYCKET BÄTTRE...;)

2009-06-24 @ 21:42:45
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0