Nu flyr jag landet med fyra liter trocca >.<

Allt är införskaffat. 
Allt tvättat.
Ryggan packad.
Lilla ryggsäcken packad.
Maten färdig.
Rummet städat.
Allt klart med andra ord.
TROCCAN ÄR MED!

Jaaa äntligen är det dags. 07.00 från äppellunda börjar vår 32 timmars resa mot schweiz i bussen. Låter så uppmuntrande.  Eller? Jooooo det gör faktist det. Bara med tanke på alla underbara människor som kommer underhålla en! Bara dom inte börjar med maffia igen så är jag faktist nöjd. Har rotat fram en suduko och lite korsord. Även en bok ska med, det är vad jag tänker underhålla mig med. Om inte annat så finns det film i bussen. Jag, Sofia och Johan har bestämt enhälligt att vi ska se på mamma mia allafall!

kommer inte sova mycket inatt känner jag. Det är så äckligt varmt! Men aaa hörs om en vecka plus lite resdagar.... Fyra resedagar och en vecka i Kandersteg. Kan det bli bättre? Nee det kan det inte!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Woohoo! xD Nu åker vi!!

2009-06-28 @ 06:07:15
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0