bra helg

tjoo haft en jätte bra helg. Spenderades nästan helt hos fredrik. Började med att jag somnade i soffan väldigt tidigt i fredags. fick upp fredrik vid tio på lördagen(!) vi åt frukost och for sedan till Birsta för att köpa snowboard skor men det vart inte riktigt så. Jag är alldeles för bortskämd enligt fredrik för antingen så var dom inte snygga nog elller så passade de inte till brädan. Enligt mig och mamma är det faktist virkigt dessutom fanns dom som var snygga inte i min storlek å då är jag hellre utan! men men sedan for jag hem och åt lunch och väntade på anna. Sedan satt vi och prata lite och jag säger bara det: Jag vet ALLT om anna! hehe jag kommer ihåg vissa saker bättre än vad hon gör^^ men det är på grund av kinesen som sitter i mitt huvud! Sedan drpg vi till fredrik för filmkväll. Det var  vi tre osså robin. vi öppnade strakt med en skräckis. Baby sitter wanted. Den var inte så bra. Den var lite mysko men men sedan var vi med i Earth hour så mycket vi kunde så vi släckte  tvn alla lampor osså fredriks dator! Fram med stearin ljusen och kortleken.
 
Efter tre timmar kort så körde vi igång en till skräckfilm denna gång var den rikitgt läskig! Tror aldrig jag har varit så rädd så jag skrek när jag titta på skräckisar! men det finns en första gång för allt! *Jag undra bara vad fredirks föräldrar tyckte om att anna och jag satt o gallskrek vid klockan  två^^ haha!
Ffter denna film var vi alla lätt skakis så fredrik drog igång madagaskar men alla däckade efter en halvtimme ungefär^^ När vi somna var klockan kring tre.... Vaknade kring 12 på söndagen och vid halv tre var anna och jag hos erik som fyllde 17 grattis igen till dig! han fick en liten leksaksbil som vi hade slagit in först med vanligt presentpapper sedan en större kartong med sådan där brun kartong tejp som är så jobbig att få upp några varv sedan lite eltejp så den skulle bli randig sedan ett fint lila snöre som pricken över i:et. Han vart jätte lycklig jag lovar (A) han höll säker på en kvart för att få upp det^^ tihi

Vid fem var man hemma igen och vid halv sju gick jag till fredrik igen (måste snart ha nött ut vägen dit^^) han ville ha tillbaka sin tröja som jag hade kidnappat^^ vid tio var jag hemma och då däckade jag i sängen men tror ni jag kunde sova eller? NEE efter en hel helg då jag delat säng med fredrik hade man helt plötlsigt för mycket säng at röra sig på.... men men..... nu ska jag åka hem men fredrik och sen plugga lite kanske.... eller så inte..... Inte tror jag ^^

pöss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0