chokladboll!

Vi har nu haft en tävling på matten.... Först tävlade jag mot cecilia jag måste säga att jag fattade ingeting! Det vart sten sax påse tillslut om vilken som skulle vinna. Då vann ju jag och sedan var det tävling mot adam han gjorde fel och jag skrev ingeting så då hävdade han att jag hade ju minst fel så då var jag plötsligt i final :S *Då plockade jag fram mina snilleblixtar i hjärnan och skrev ner RÄTT svar! Sedan sa jag klar och Tim som jag tävlade mot var ioch för sig klar innan mig men jag med min stora övertalnings förmåga hävdade att han inte sagt klar så att jag vann. Priset var en chokladboll :D Jag var snäll och delade den med Cecilia så nu med en bättre syn på livet eller nått ditåt allefall så återvänder jag till matte boken...

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0