Dagens vurpa

Tillägnas: ... små killarna i liftkön som först åkte jätte långt fram och sedan gled ner tillbaka så tjejen som skulle hjälpa dem sprang över en av dem. Slutade med att de båda låg på marken och missade tre stycken liftar.

Vädret har varit fantastiskt med klar blå himmel och sol hela dan! Vi åkte till backen vid halv 11 - Sjusovaren Emma tog sig aldrig upp ur sängen så det vart inge tidigare ;) vi åt lunch i backen med mormor och morfar. Korv med alla dess tillbehör och sol i ansiktet är livet som mormor uttryckte det. Åkte sedan lite till i backen innan vi drog hem vid tre. Nu är bastun igång och efter middagen ska vi åka till Tännforsen. Bilder kommer!


Morgondagens planering:
Vi, Hannah och jag, ska åka in till Åre och åka skidor med mamma, Stefan och Agnes. Sedan blir det antagligen bad och bastu på holiday club innan vi går en runda på stan. Mormor och morfar följer antagligen med och ska åka längd eller går bara på stan om någon undrade :P

Uppdatering på mössan då.... Ehh joo det slutade med att jag inte fick sticka något på mudden för jag gjorde bara fel! Så nu har mormor gjort den och jag ska åtminstone försöka göra resten... Hoppas kan man ju alltid annars har jag ju mormor (A)

Bilder från dagens skidåkning : 
 
        
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0