jag? jursist? neee!

jaa jag säger då det.... Jag som jutist.... ingen bra kombination... Hittar inget om vad som är lagligt och ínte! Jag ska ta reda på om det är lagligt att "skapa" enäggstvillingar genom att klyva embryot på fostret. Det enda jag komit fram till att i Tyskland är INGRETlagligt och i Storbritannien är ALLT lagligt....

En glad nyhet nu då! Jag fick ALLA rätt pånaturkunskaps provet! Ännu en lärare som gillar när jag svamlar om allt och ingenting! Fattar allvarligt inte hur detta gick till! Jag fattade ju allvarligt inte det där om ekologisk, ekonomisk och social hållbarhet! Fattar allvarligt inte hur detta gick till! Aja kul äre allafall :D

soolong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0