en gång nörd.....

tjaa som sagt.... Går man nv så gör man.... Pluggat hela eftermiddagen och kvällen. Matte inför fredagens prov. kemi inför morgondagnens prov och lite letat info i timmar om mitt tyska och svenska tal dock om två olika grejer... (suck!) har även jobbat med estet uppgiften. Försökte få tag i lisa för att få gjälp men hon var tydligen i kroatsien (!)och kommer tillbaka på torsdag efter lunch lagom till vår lektion (!) 

Joo fick mvg på tyska provet! Jag mvg i tyska stämmer inte! efa skullle skratta! Jag på ett prov: "Wir sitzen drehen der tisch und laufen" - vi sitter runt  bordet och springer. nee men det är fint! skulle vara skratta och det är lachen. Men jag menar det är ju nästan samma sak eller hur? (kanske en liten skillnad>.<) Osså har fredrik tydligen lyckats banka in nått för jag hade mvg+ i datakunskap! Det ni med ett plus! HA HA inte dåligt för dataförstöraren Emma nordenfjäll!
Men nu ska emma sova allafall...
Gossinassi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0