jag älskar min mamma!

DET ÄR BARA INTE SANT! Men jag har insett en grej nu! Jag älskar henne! Hon har precis berättat att vi ska åka till USA nästa år. Antingen i maj eller till hösten. Dom har tydligen köpt två andelslägenhets veckor i Åre och använder man inte dom får man otroligt mycket poälng och pengar så boendet är redan klart. På ett fyrstjärningt hotell och det blir ändå pengar över!
Sedan ska vi inte bara åka dit utan dom ska spara ihop minst tio tusen i fickpengar som vi ska kunna använda till upplevelser. Jag ska tydligen börja fundera redan nu på vad jag vill göra. Men jag menar vem kan inte nöja sig med att bara få åka???? Det kan jag allafall men jag tänker inte klaga om hon nu vill betal för att jag ska få simma med delfiner!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

emmsan, jag har velat sagt en sak till dig länge nu.. ORÄTTVIST! jag vill också åka :(:(

2009-05-21 @ 15:09:14
URL: http://aee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0