jag var gud!^^

Tjaa ganska bra dag idag. Har börjat märka av pollenet bara så jag är lite trött tabletterna blir man lite virrig bara men inte värre än emelie på ibumetin allafall! aa säger bara det inga fler såna tabletter till henne!  Hittade min pojkvän på bussen osså när jag åkte hem - väldigt positivt! Blev sedan lätt kidnappad och fick tårta och middag + skjuts till scouterna. Väl där så hade vi möte för patrullarna och jag fick vara gud! riktigt roligt hur dom dissade sin ledare för att "hon sa att man ska göra så här"! haha >.< älskar människlor ibland för deras komentarer!

vart sedan fika för hela slanten och sedan hem och har nu sett på grey's anatomy. Goo derek på många punkter säger jag bara! nu äre matte som gäller och sedan får jag börja tänka på alla andra saker jag också måste göra....
puss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0