Perfekt timing^^

Har spenderat nästan hela helgen med fredrik haha XD Började med i fredags då jag rymde från mamma och hennes jobbarkompisar som åt middag hos oss. Glömde bort min träning så agnes ringde och var hysterisk. Skrattade lite åt henne men fredrik vägrade låta mig gå hem så han fick kliva upp tidigt - redan kl. 9! ojoj så tidigt eller hur?`>.<
Kom hem bytte om, stack och tränade, hem, dusch, och sedan till tunet för att mobba lite på de kommande sjuorna! Hade en kontroll där man skulle kasta lasso. Emma goes Evil då hon vet hur svårt det är om man inte har en snäll max som lärt en (A) Tack max för det! Så jag lyckades lura många lag på pengar hahaa!

Efter det så åkte jag hem och softade lite i solen. på kvällen var det FF men jag stack till fredrik och fick fruktsallad. dissade eurovision och såg på yesman istället. Var väl sådär jag orkade inte följa med i handlingen riktigt. Vi låg och pratade ett tag och precis när jag är på väg att somna, ligger så där über mysigt på hans axel, då känner jag hur jag börjar blöda näsblod! Bara sådär! haha skrämde nog fredrik lite då jag helt plötsligt slog till honom och sa hämta papper så där lagom grötigt med blod fulla munnen! Hatar den känslan när det bara rinner och man vet inte vart man ska ta vägen så man svälger det istället! Usch och fy och blääääää!

Aja det slutade ju tillslut. Tur var väl det. Fredrik var vaken vid halv nio tydigen men ville inte väcka mig då jag hade varit uppe ett tag med mitt näsblod på natten då han låg och halvsov så jag fick sova till tio >.< Vaknade av att han stirrade på mig, fick en puss och "vad söt du är när du sover".

På eftermiddagen när jag kommit hem så åkte vi till birsta och handlade lite prylar. Köpte lite linnen och underkläder. Även en klänning vart det innan vi var klar. Nu måste jag börja skriva på mitt tyska tal som jag ska ha emorn. Det ska va fem min långt och jag har inte börjat än. Känns jätte positivt. Vi får hoppas att hon inte dödar mig då jag kommer och har ca 30 sek.

Gonatt alla sömntutor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0