Söp mig full, blev på smällen och vakna i ett dike!

Valborg... För många ett tillfälle att festa. Själv var jag med anna, erik och markus och jaa som rubriken säger så minns jag inte mycket av gårdagen....

ELLER?
Nee riktigt så illa var det inte! Var inte full om man då inte blir full på trocadero vilket jag inte har märkt förut så^^ blev inte på smällen då min pojkvän inte var med och än har jag inte tänkt göra slut med honom. Och vaknade gjorde jag i markus säng kl 8 då lusse smsa och tyckte "godmorgon" Då hade man sovit ca 2 timmar..... kan kanske börja från början... Anna kom vid två tiden kanske och vi solade lite och var på ica och köpte snaks. Vid fyra tiden tog vi en sväng ner på blomsterhandeln och köpte en blomma för att smöra in oss lite eftersom vi var  bjuden på middag hos erik. Där vare tacos efter att vi hjälpt honom att packa till tävlingen han skulle på i helgen. När vi ätit drog vi till hoppbryggan i eriksdal och grillade marshmallows en halvtimme typ innan vi åkte hem till markus och kollade på sagan om ringen - förlängda verisionen så klart! sedan så flummade vi ett tag spelade ett parti femhundra (vem vann??? Joo jag!) flummade ett tag till och såg sedan på Alvin och gänget. Då passerade klockan halv fem och erik drog hem för att äta frukost och fara på sin tävling. Vi andra såg klart filmen och sedan däckade anna vid fem och markus och jag låg och prata till sex.

Jaa som jag sa så vaknade vi första gången vid 8 och sedan igen vid 10. så jag har sovit fyra timmar inatt >.< Lite trött kanske men men. Nu funderar jag på att slänga mig i solen eller på om jag ska teckna lite på min lilla häst....
Aja later alla barn....

Kommentarer
Postat av: Markus

"och markus och jag låg och prata till sex" vet du hur fel de låter??

2009-05-06 @ 11:45:51
URL: http://helsingvsnordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0