suck!

jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg faktist..... vet inte hur jag ska kunna formulera mina tankar just nu.... Det kommer lite hipp som happ nu så klaga inte! Försökte få tag i fredrik hela eftermiddagen igår... Gick inge vidare han svarade inte vad man än gjorde. Inte ett svar på hela kvällen och tillslut gick jag och lade mig vid tolv. Kl halv två får man ett sms: förlåt att jag inte svarat men jag har spenderat dom senaste 8 timmarna på akuten. Gonatt.

Jaha tänkte jag försökte smsa ringa jaa allt men inte ett svar nu heller. Inte mycket sömn denna natt inte. Inget om vad som hade hänt eller hur han mådde. Ingenting! Imorse fick jag dock tag i honom och han och Jojje har vurpat med motorcyckel i åskurvan. (rullgrus tydligen) Fredrik fick "bara" gankska många skrubbsår, ont i nacken och ett trasigt knä, men inget brutet och jojje fick skrubbsår och lite vanliga sår men bröt inget han heller.

kan inte riktigt formulera några egna tankar kring detta nu är lite... hmm förvånad kankse... eller jag vet inte!
nu ska jag bygga puzzel i terapisyfte tror jag! skogen kanske blir klar... Man vet aldrig sedan äre bara himlen kvar^^


Kommentarer
Postat av: Anna

wtf :S jag skulle dö av orolighet jag :S

2009-05-10 @ 14:15:37
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0