Back in town

Har varit i Umeå i helgen och tävlat. Eller jaa dom andra har tävlat och jag har åkt och fått pris >.< Det var bara jag i min grupp så det var ju bara för att få en till bokal! Men jag gjorde de två svåraste hoppen i programmet jätte höga och fina, piruetterna sög osså Vurpa jag med stort V. Jag skulle göra en piruette och så flög jag! Tror jag måste öva lite på mina flygförsök....

Tjaa om jag säger såå här.... Om ni någonsin tappat andan och sedan försökt sträcka på er och samtidigt måsta fortsätta göra något svinjobbigt i 30 sekunder till så förstår ni precis. Det vart inte så vacker men aja.... Jag avslutade ju allafall >.<

nu ska jag springa i regnet till min pojkvän och ge tillbaka hans tröja som jag kidnappat i nästan en månad nu haha XD Lite busigt kanske men jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0